Pages

Monday, December 13, 2010

Saye Dan Syg Sye♥♥

asalamualikum...x thu nak wat pew bosan2 nih..nak cite kit cm new aku boleh kenal degan Iffah♥♥
sejarah bermula di Crazy Shoter Online ( CSO )..time tu aku belum lagi ke dunia it nih...aku main game jew...pagi petang siang malam..huhu...sampai nak exam ayh ku ckp exam ku keluar soalan cm bape panjang peluru sniper...bapew tepat ak47..huhu..time tu wat x thu jew...( tapi sekarang baru aku thu kenapew ayhku marah ) waktu aku main CSO nih aku kenal ramai org... Skullomania ( ohteknologi admin ) lily ( wanbotak crew ) ramai lah..suatu hari nak jadi cite..aku main satu room degan Iffah♥♥...die tanye aku mcm2...sampai la kami mule chat kt YM ( YAHOO MEYUSAHKAN )...bile die tanye ku dah adew awex...aku ckp dah kawin huhu ( time tu malas kapel ) aku ckp aku kawin dgn lily ( wanbotak crew ) lily pon main peranan haha...lepas dah beberape thun bwu aku thu Iffah♥♥ memang wanita...dah tu selalu WC ( wab cam ) lame2 hati mula tetambat pade Iffah♥♥...dah tu mula lah kper < ( betul kew x aku pon x thu haha )...sampai sekarang alhamdulilah kekal...kalau boleh aku nak jadikan die halal untuk ku...( Syg b cyg Syg sgt aw )...waktu kapel nih banyak dugaan...Iffah♥♥ selalu buat aku tegelak...die selalu marah ( sebab nak yang terbaik )...mcm mane die marah / merajuk aku x kisah aku akan cube dapatkan die kembali ( sebab aku syg die )...dah jauh aku melalak nih...hurm...takat ni jew aku cite..papew nanti aku update

IFFAH♥♥
SYG B PERLU SYG DALAM HIDUP
SYG B CYG SYG SAGAT-SAGAT
SYG B AKAN SELALU MERINDUI SYG
MUAHH

4 comments:

Iffah Azam said...

like2..
hmm eh bkn kte dh married ke..??
haha..:D

Chik Mania said...

dah :)...syg lupe eh?

Wan said...

wah, so suwit <3
saya masih tercari-cari awek.
tapi tak reti main game la
acane ni?

Chik Mania said...

sabar wan...nanti dapat la tu...hope kau terus mencari

Post a Comment